понедельник, 13 апреля 2020 г.

Eesti keel 14.04.2020

Eesti keel (õpetaja Katerina)
Google ketas asub tööleht. Laps peab ilmekalt teksti läbi lugema,ja sisu aru saama ning küsimustele vastama. Kõnekeeles on oluline just see, et on vaja lugeda ja hääletada.


Eesti keel (õpetaja Anneli)
Online tund ZOOMkeskkonnas. Tund algab kell 9.00
ZOOM kood: 695 762 3205
Password: 900361

Neljateistkümnes aprill.
Klassitöö.
I Kordamine: vasta  küsimustele(suuliselt)
Kuidas läheb?
Mis sinu nimi? Minu nimi on ….
Mis sinu perekonnanimi on? Minu perekonnanimi on ...
Kui vana sa oled? Ma olen...…..aastat vana.
Millal on sinu sünnipäev? Minu sünnipäev on kevadel/ suvel/ sügisel/ talvel
Mitmendas klassis sa õpid? Ma õpin ……… klassis
Kus koolis sa õpid? Ma õpin ……….. Põhikoolis.
Kas sa elad korteris või majas? Ma elan …….
Kas sinu korter/ maja on suur või väike? minu maja/ korter on ……
II  Vaata,loe ja korda sõnu pp-esitlusest teemal KORTER: LASTETUBA, MAGAMISTUBA, ELUTUBA, KÖÖK, ESIK, VANNITUBA, WC, MÄNGUTUBA, TÖÖTUBA, RÕDU. (õpikus lk 72)
III Loe ja tõlgi õpikust lk 74 :dialoog Kati ja Mati
IV Töövihikus lk 62
V Digiharjutused:

Комментариев нет:

Отправить комментарий