понедельник, 27 апреля 2020 г.

Eesti keel 28.04.2020

Eesti keel (õpetaja Katerina)

Google ketas asub tööleht kordamiseks, mis tuleb täita. Laps peab teksti ilmekalt läbi lugema ja mõistma, millest see tekst on ja kus üks või teine sõna tõlgitakse. Tagasisidet tehtud tööst ootan minu e-postile: k3ttikatja22@gmail.com

Eesti keel (õpetaja Anneli)

Online tund ZOOM keskkonnas. Tund algab kell 9.00
ZOOM kood: 695 762 3205
Password: 900361

Kahekümne kaheksas aprill.
Klassitöö.
I Kordamine: vastaküsimustele (suuliselt)
Kuidas läheb? Kas kõik on korras?
Mis aastaaeg praegu on?
Mis nädalapäev TÄNA on?
Mis nädalapäev oli EILE?
Mis nädalapäev on HOMME?
Missugune ilm täna on?
Mis sinu perekonnanimi on? Minu perekonnanimi on
Kui vana sa oled? Ma olen......
Mitmendas klassis sa õpid? Ma õpin.....
Kes on sinu sõber? Minu sõber on ……
Kes on sinu peres?  Minu peres on …….
II Vaata, loe ja korda sõnu esitlusest KEHAOSAD
III Töövihikus lk 63 h 1
IV Kuula, tantsi  ja laula kaasa

Комментариев нет:

Отправить комментарий